Bunu dört günlük oğluşum solumda 3 yaşındaki kızımda sağımda yazıyorum(kulağa çok hoş geliyor ama uyutana kadar çok zorlandım) 38+5 te 2 Nisan için gün almıştık ilk doğum sezeryan diye görümcem eşim kızım gittik kan alımı ameliyata hazırlık derken saat 11.50 de bebeğimin sesini duydum 3500 denmişti kilosuna 3100 doğdu çok şükür sağlığı iyidi onu götürdüler sonra bir onbeş yirmi dakka sonrada beni çıkardılar korkutmak için söylemiyorum ama bu doğumum ilkine göre çok zordu kaburgalarimı kırdılar gibi hissediyorum hala kaburga ağrısı çekiyorum bağırsaklarim çok yapışmış doktorum ilk ameliyatımı hiç begenmedi neyse odaya geldim 7 saat sonra ayağa kalktım ilk yürüyüş çok zordu ama küçük küçük adımlarla hallettim gazımıda akşam 10 gibi yaptım komposto içtim kahve içtim bol bol sonraki gün öğlen taburcu oldum Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 😊