Minnoskiz Ne güzel bende bir an önce sezaryen gecesine gelmek istiyorum 😊 sağlıkla kavuşun bebeginize
Srfn11 Ifjtjtjtj Saglikla sihatle olsun dogumun inslh🥰🙏🏻 Hic korkma bir arkdsim yeni sezeryan oldu artik dikiste yok biliosun yapistirma oldugu icin dha kolay iyilesme surecin oluyor🥰 gozunu acip kapaticaksin bitmis gitmis kuzuummmmmm🙏🏻🙏🏻🙏🏻
hllsyr Allah yardımcımız olsun sağlıkla kucaklarımıza alalım kuzularımızı sabah benimde sezeryanla doğumum olucak 🙈🤗