Selam hanımlar
Dün doktor kontrolümüz vardı bebeğin durumu iyidi fakat gelişimi 2-2.5 hafta ilerde denildi. Adet tarihimle, bebeğin ultrasondaki gelişim haftası uyumsuz denildi. Ve de hamilelik boyunca (29 haftalık) 15 kilo aldım. Normal midir. Yani gebelik şekerinden şüphelendi doktorum. Belirtileri nelerdir gebelik şekerinin