Saraylokumu Bende 12. haftada başlamıştı o ağrı safra taşından falan bile şüphelenmiştim ama doktoruma söylediğimde ultrasonla baktı ve kaburgamın battığını söyledi. İlk gebeliğim olduğu için karın genişlemeye başlayınca en altta iki tane yarı oynar kaburga varmış onlar batıyormuş. Karnım biraz büyüdükten sonra geçti acısı. Hangi taraf batıyorsa tam tersi tarafa yatın ve otururken sırtınızı bir yastıkla destekleyip yaslanarak oturun kambur durdukça daha beter oluyor çünkü. Şu an 35. haftadayım her gün her hafta farklı bir şeyle karşılaşıyoruz😃 Allah kolaylaştırsın hepimiz için🤲🏻