bildircinannesi bende 3 aydır korunmuyorum dengem bozuldu herşeyim değişti resmen, geçen ay iki farklı test yaptım ikiside pozitif ama üçüncü gün regl oldum çok şiddetli bir ağrıyla hemde, ertesi gün yine de doktora gittim ama maalesef negatif bir şey çıkmadı, bu ay reglim 7 Nisan gösteriyor 8 de olabilir düşüncesiyle düşünüyorum, ısrarla yapmıyorum ki o çizgiyi görememek DHA çok üzüyor, o yüzden beklemek en iyisi dedim, beklemek çok zor ma bu ay dayanmaya çalışıyorum, 10 nisana Kadar beklicem olmazsam öyle yapcam