Feeling07 1 haftadır sırtım özellikle akşamları çok fena ağrıyor eşime sürekli masaj yaptırıyorum. Etimi tutup çekmesini istiyorum o çok rahatlatıyor. Neden oluyor acaba bilgisi olan var mı? Doğuma kadar devam mı edicek bide çok kilo almadım göbeğimde az çıktı ama anlamadım :(
Smiley87 Feeling07 ben de 25 haftalığım çok bel ağrım oluyor , son kontrolde doktoruma sordum , hamileyken omurga yapısı değişiyor normal dedi , hatta 3. Hamileliğinde bel fıtığı olan hastam var dedi
Smiley87 Feeling07 benim 16 larda başladı , üstelik bu 2. Hamileliğim ve ilkinde hiç bel ağrım olmadı , ama doktorum çok normal her hamilelikte omurga yapısı birazcık daha değişiyor dedi 🙄
Feeling07 Smiley87 evet canım gerçekten öyle bide ben dümdüz duramıyorum sanırım o yüzden duruş bozukluğundan oluyor bu ağrılar.