Melisalp Emferr 13+4 benim de 15 de gideceğim kontrole, mide bulantıları büyük oranda bitti sayılır şükür daha iyiyim ama arada kaşık ağrılarım oluyor, 15 de cinsiyet öğreniriz inşallah 😊
Mommysangels Emferr 14+3teyiiz cok halsiz ve yorgun geçiyor sabahlara kadar uyumayan ben erkenden tavuk gibi uyya kalıyorum😅 ilk gebeliğimde hiç böyle değildim 🙈
Annekuzusu06666 Emferr 13+1 adet sancısı gibi ağrı kasık batmasıyla yola devam rahimde ağrılık hissi var bulantı geçti sayılır ama bu seferde iştahım çok açık cinsiyete gelince erkeğe benziyor dedi%80 dedi ama 14ünde kesinleştirelim dedi
beyzanuruzumcu8087 Emferr 15 + olacaz inşallah Çarşamba günü kontrol var ins cinsiyeti söyler halsizim nefes nefese kalıyorum genelikle bir is yapınca birde bel Kasık ağrım var ama kız hissediyorum 😅💚
beyzanurd0302 Nefes alamıyorum gibi olup befes nefese kalıyorum karnımda gergin biraz karnım sığmıyor gibi sizlerde oluyor mu böyle