_ADEL_ kan sonucun 1863 ise doktorun hamile olduğunu düşünmüyorum demesi cok tuhafıma gitti acıkcası kese bazılarında 3000 beta değerinde de göründüğünü duyyorum okuyorum..
Ben vermeye gittiğimde 1261 mi kaçtı tam hatırlamıyorum ama doktor bana şuan ultrasondan bakarsak kese görünmez daha demişti biraz daha bekle öyle gel dediydi. Bu arada alttan muayeneyle bakmayı reddettiğim için öyle demişti karından görünmemesi normal bence ama bilemedim 🤷🏻♀️
2 gün sonra tekrar sağlık ocağında kan ver beta takibi yap canım en iyisi