Daha önce post açmıştım, 4.bebeğim olacak. Bir oğlum (6,5 yaş) ikiz kızlarım (18 aylık) var, istemeden hamile kaldım.
Çok üzüldüm, çok savaş verdim içimde aldırayım dedim nasıl olur kızlarım daha küçük dedim… sonra sen Allahın kullarını Allahtan çok mu düşünebilirsin sanki nasıl cana kıyarsın dedim. Allahın rızası olmayacak bir şey yapmamak için günlerce defalarca diyaneti aradım ve tabiiki aldırmamaya karar verdim.
O kadar istemedimki bu gebeliği…
Şimdi bebeğim 13.haftasında az önce doktordan geldim.
Onun büyümüş kollarını bacaklarını gördüm, kalp atışını bir kez daha dinledim. Daha kucağıma almadan, Allahım iyiki iyiki var dedim ve hüngür hüngür ağladım…
Nasıl düşünebildim aksini dedim Rabbimden bolca af diledim.
Bunları paylaşmamın sebebi,
O kadar istemediğim hamileliği şuan şükür sebebim oluverdi. Varsa benim gibi anneler diye paylaşmak istedm…
Rabbim neyler, neylerse güzel eyler diyip yola devam etmek, tevekkül etmek en güzelini getiriyor berabermde canım anneler.