Kızlar makınaya yastık kılıfı içinde ıkı spor ayakkabımı attım bırı beyaz normal sporumdu diğeri yüksek tabanlı krem ton spor ayakkabım. Beyaz olan guzelce yıkanmıs saglam ama diğeri hep kılıfın içinde parçalara ayrılmıs nasıl moralım bozuldu sizce neden ben uzun zamandır yıkanmıyo dıye 60 derecede yıkamıstım diğeri ondan mı acaba zarar gördü? Suan makınayı sirke ve deterjan ile boş yıkıyorum kılıfın içindeydi ama bebiş elbısesı yıkıycam nolur ne olmaz dıye