Mariam1 yaptığınız çok büyük hata, Bir Çocuk dünyaya gelecekse iki tarafında istemesi lazım tek siz istiyorsunuz diye öbür tarafı mağdur edemezsiniz. Başlık üzerinden yorum yapmam gerekirse adet olmaman değil gebelik olmuştur desen daha doğru olurdu. Ama dediğim gibi bu kararı kendin alamazsın kandırarak olmaz.