Kızlar 28 haftalık olduk çok şükür ikinci oğlum olacak nasipse .ama ben daha alışveriş yapmadım bir şey almadım desem yeri .ilk oğlum yaza denk gelmişti ama tecrübesizlikten isilik yapmıştım oglumu 🤦♀️ şimdi de doğum yaza denk geliyor neler aldınız alışverişe gidicem ama sanki gidince bir şey alamadan dönecekmişim gibi oluyor 😂