Kucuk_dunyam bende öğrendiğimde test aynı alttaki gibiydi kan vermek için üç gün bekledim 229 çıktı sürekli kan vermedim çünkü 2+5 de öğrendim hamile olduğumu adetten sonrayı bekledim 3+5 de kese gördüm doktor bile şaşırmıştı 😂 o yüzden çok takma canım inş sağlıklı bi gebeliktir ilk zamanlar sabır gerekli