berivan34 Kızlar 36 haftalığım dün kontrole giderken doktorum bebeğin kalbi delik dedi bu olayı yaşayan var mı bir şey olur mu başına gelen var mı bilgi verirseniz sevinirim 😥🥺
mervemurat16 berivan34 benim detaylıda gözükmemişti doğunca üfürüm dediler her bebekte olur demişti doktor zamanla kapanıyormuş genelde.Kapanma ihtimali var deliğin strese girmeyin hemen
iremd-1798 berivan34 sakin olun lütfen. Benim bebeğimde de doğduktan sonra tespit edildi. Geçen haftalarda kontrole gittik doktor delik kapanmamış daha ama büyümemişte 2 yaşına kadar net kapanır dedi seneye Nisan da kontrole çağırdı. Önemli bir şey olsa bu kadar geç sürede çağırmazdı. O yüzden üzmeyin çoğu bebekte olabilecek bir şey bu 😟
boncukbiranne Genelde çocuğu bebekte kalpte delik oluyor doğunca ilaç tedavisi uygulanıyor ve 2 yaşına kadar da kendi kapanabiliyor hem benim oğlumda hemde eltimin oglunda vardi ikiside kendi kapandı kalbinizi ferah tutun
Dnzz2 Korkulacak bişey yok merak etme cokkez karşılaştım böyle durumlarla duydum yakınlarından ama belli yaşa gelince kendiliğinden kapandı içini ferah tut çoğu bebekte oluyor o geçmiş olsun sağlıklı doğum olsun inşallah ♥️♥️🥰