Merhabalar,
12 mart regl başlangıcım
23 mart pik 24 mart çatlama olmuştu buna göre değerlendirme yapmıştık
Bayram haftası ev testlerim hep pozitif çıkmıştı
Bata 1 gün kala Dün gece kahverengi lekelenme yaşayınca tedirgin oldum acaba yerleşmemi regl mi diye
Vajinal muayene oldm kese görünmedi
Kanama da yoğunlaşmadı hafif pembemsi
Beta 5,28 çıktı doktor direkt negatif dedi ama yine de size sormak istiyorum:)
Hiç değeri yükselen oldu mu?
