Kizlar Çoğu kişiyle sohbetimiz var bilen bilir . 40+4 oldum ve uzun süredir sancı kasılma çekiyorum . Bugün geceden beri Adet sancım hiç gecmedi düzene de girmedi iki gündür haraketlerini çok az hissediyorum. Yatış verdiler riskli gebeyim zaten rahimde yumuşama ve 50 altına hiç düşmeyen yükselen Nst var bakalım nolcak ben herhangi biyere yazarsam hagriniza dua toplayın 😂😂