Sevgiiss 2 Nisan 19.53 4 Nisan 47.48 biliyorum 2 kat yeterli ama oğlumda 31-212-1192 idi ve kese görünmüştü ( 4 er gün arayla vermiştim ) İçimdeki olumsuz duyguya hakim olamıyorum yine mi kimyasal diye
Sevgiiss Sevgiiss @Cimcime30 @Nurellaaaaaaa1212 @Hizliveofkeli kızlar içimde sıkıntı var neden bilmiyorum hiç böyle birisi değildim depresif oldum resmen 🫢
Mervesp Sevgiiss canım sen bi rahatla böyle yaparsan zarar hiç düşünmemeye çalış sürekli uygulamaya girerekte kafamız karısıyor girme biraz akışıma bırak
Sevgiiss ilknuri farklı şehire geldim ama yarın yine vereceğim . Normalde vermeyecektim ama merakıma yenik düşüyorum
Ask45 Sevgiiss mühendis canımda onun benden çok bilgisi var böyle şeylerde yerleşmedir döllenmedir bilgili cok😂
Sevgiiss Ask45 hahahahah bende sağlıkçı sandım . 2 kat yeterli biliyorum aşkım ama genelde herkese 3-4 kat artıyor ondan korkuyorum