Canoski_1 su sızıntısı olma ihtimaline karşı riske atmayın. Benim su sızıntım var sürekli gelmiyor. Karnıma bastırınca, ayakta kalınca, hapşurunca falan birkaç damla şeklinde geliyor. Biz başladıktan birkaç gün sonra fark etmiştik sonrası hastane yatışıyla geçiyor zaten. Sızıntı durumunda enfeksiyon riski olduğu için dikkatli olmak gerekiyor. İnşallah idrar veya akıntıdır çünkü su bi anda tamamen gelmediyse doktora gitmeden ayırt edebilmek çok zor