etkafa Kızlar bata 3 gün var sabah Awox test yaptım ama negatif. Pozitife dönme ihtimali var mıdır ? Bilenler yoruma pleaseeeee☺️
Sevgiiss etkafa canım ben 2 güne bir test yapıyordum 2 gün önce negatifti 2 gün sonra pozitif olmuştu
staRmama etkafa kuzum sen kaç aydır deniyorsun ilk doğumun normal miydi sezaryen mi? Bazıları hemen tutuyor bazıları aylarca uğraşıyor ikinci için acaba neden böyle oluyor ki
etkafa staRmama bu ikinci ay ama bu ayda negatif . Sezeryan oldum canım ilkine hiç ugrasmadık hemen oldu öyle yumurtlama falan da takip etmedim . Gerçi bunda da etmiyorum ama olmuyor da 🤭🤭🤭