Ayshababy Kızlar 30+3 haftalığım bu hafta kasılmarım çok olmaya başladı doktor normal görmüştü geçen hafta ama daha çok artı magnezyum baya işe yarıyordu ama artık yaramıyor ha dedinde doktorada gidemiyoruz yurt dışında bebek toplanmaları başladı ama kasılma çok fazla olmaya başladı bu haftalar artık normal mi
cylnmy Ayshababy 30+2 benim de sürekli karnım sert zar zor duş aldım bıktım artık ya. Magnezyumu 2 kere içiyorum gunde ama fayda etmedi. Pazartesi randevu sorucam tekrar ama korkuyorum
FtmaGlr Ayshababy Benim de çok oluyor, nst de ise çok sancı çıkmadı doktorum normal demişti. Çok fazla ayakta kalmamaya çalışın
Ayshababy cylnmy karınım sert değil o kadar ama bebek toplanıp dağılıyor benim kasılmam çok oluyor toplandında kasıklarımdan ayağıma kadar gidiyor gece uykundan kaldıracak şekilde
cylnmy minussset hala aynı magnezyumu 2 ye cıkardık. Depremde korkudan sancım cıktı ciğer geliştirici oldum. Ama sonraki nstlerde sancım cıkmadı. Nolur nolmaz diye progestan fitil kullanıyorum 3 hafta kullanmam lazımmıs
Ayshababy FtmaGlr mecbur kalıyorum ev işi yemek falan derken ama şuanlık sorun yok dedi dokturum 34 haftalığım 2 afta sonra zaten bol bol haraket etmem gerek
Pinnar7 Sancıyı bilmem ama kasılma çok yaşıyorum cuma günü 32 olacağım resmen karnımın içini büzüyorlar gibi ama ağrı sıfır hiç NST ye girmedim ama ağrım yoksa sancımda çıkmaz herhalde düşünüyorum, zaten bebek tersti en son haftaya gideceğim bir daha