babyloving evet gittim, 11mm oldu maalesef kısalık sancımdan dolayı kısalıyormuş zaten. Ara ara oluyor sancım ilaçlara rağmen. Hunileşme de var biraz. Yatmaya devam edeceğim ilaçlarla dayanabildiği kadar dayanacak artık. Nidicard’ı günde 6 defa içeceğim artık. Moralim bozuldu ama yapacak bir şey yok artık bekleyeceğim. 30. haftaya gelsem gerçekten rahatlayacağım. 950 gram, 32 cm şu an bebeğim.