Ebrubyy bana ne zamana kadar kullandıracağını söylemedi benim de 24.hafta suyum fazlaydı şeker olabilir dedi şeker çıkmadı şimdi de suyum iyi ama bebek aşağı tarafa konumlanmış. Eğer bebek aşağıya geçmiş olmasaydı fitile devam edecektim çalışmaya da çünkü uzunluğu korumuş ama bebek baskısı da eklendiği için fitile ek olarak hem iğne hem dinlenme verdi. Benim de haftam şu an 29+5 , 30 olmak üzere