Leyla90 Nidazzyaaa Bizde aslan dusunuyoruz, sizinki tek isim miydi acaba? Biz yurt disinda yasiyoruz cevremdeki insanlar tek aslan olmaz diyolar acikcasi bende tereddutte kaldim ama cift isim taraftari da degilim, sanki tek basina aslan yeter gibi