Lamiaah Kızlar sezeryandan 20 gün geçti hala tam iyileşmedim.Elimi vuruncada karnımda ,dikişlerin üstünde ağrı var.Sizde durumlar nasıldı?
mervemurat16 Lamiaah benim 14 ay oldu hala sağ dikiş kısmında sızı okuyor ara ara zamanla düzelir daha çok yeni ameliyat yeriniz
Asyaninannesi_ O günler yara iyleştiğindenmidir ne ağrı sızlama cok oluyor 43 . Gündeyim ayaklarım üsüyunce hemen szluyor karnimda agriyor