minnosumunmamasi merhaba,21+4 günlük hamileyim,dün farkında olmadan çay demlerken içerisine çay kaşığı ucunda biberiye otu da ilave ettim,3 kere içdim o çaydan.Bugün internette baktım ki biberiye çayı hamilelikte olmazmış🤧bi zararı olur mu acaba?
Minnakpopus minnosumunmamasi doktorum bana adaçayı ve biberiye asla tüketmemem gerektiğini söylemişti. Kasılmaları tetiklediği için. Ama bardak bardakta içmemişsiniz sonuçta Allahın izniyle birşey olmaz inşallah. Yinede kendinizi takip edşn kasılma hissederseniz acile başvurun