Elwing6 gittim kızlar ufuk hastanesine ne kadar saçma bi sistemleri var ya bana diyoki 35 haftadan önce Doğum olursa küvöz yok ama 35 haftadan sonra Doğum olursa küvöz var. Ben her gittiğimde 130 tl vericem boşyere, belki erken Doğum olucak bilemem ki hastanelerde sapıttı iyice