Öncelikle geçmiş olsun kuzum. En azından gebe kalabiliyorsun bunu bilerek yoluna devam et ben 2 düşük yaptım arka arkaya biri 5 haftalıktı diğeri 2 ay sonra kimyasal düşük oldu sonraki süreçte çok yıprandım neden düşüklerim oluyor acaba sorunmu var diyerek hastane hastane gezdim testler temiz çıktı bazı hormon testleri istediler sperm testi felan temiz çıkınca doktprda tamamen psikolojik bebek istiyorsanız kendinizi şartlandırarak ilişkiye girmeyin akışına bırakın dedi 6 ay böyle denedik sonra gebe olduğumu öğrendim şuan 8 aylık gebeyim sende kalırsın elbette en azından gebe kalabiliyosun rızkı yokmuş bu dünyada öyle diyelim allah tekrardan anne olmayı nasip etsin sağlıklı bir şekilde inşallah🙏🏻🥰