Elenatal 2 kullanıyordum 11+6 miydi neydi doktora gittiğimde ilaç bitti bundan mi devam edeyim dedim artık kullanmana gerek yok dedi balık yağı yazdı onuda almadım anlaşmalı gibi geldi içime sinmedi. İlk gebeliğimde devletin ödediği vardı multivitamin adi aklıma gelmedi 9 ay ve doğum sonrası bi süre daha kullanmıştım, bunda kullanma dedi sizde böyle erkenden bıraktınız mı gebelik sonuna kadar kullanıyor musunuz