Beybyi Kızlar bu gün bebeğim 9 günlük oldu göbek bağı bu gün düştü bazıları gömüyor bazıları saklıyor siz ne yaptınız bebeğinizin göbek bağıni ? Ve göbek bağı düştükten sonra ne zaman duş aldirdinız 😊
galibagulcindir Beybyi benim kızımın 6.gün düşmüştü ertesi gün banyo yaptırdım. Cüzdanımda saklıyorum ben kilitli poşette 🥹🥲
petronix Beybyi Kızımın hatıra eşyalarının olduğu bir kutu var orda saklıyorum. 10. Gün düştü aynı gün duş aldırmıştık.
deletedmom43191 Beybyi hergun arıyorum henüz sosyal hizmetlere giden kağıt yok pazartesi günü bebeğimin aşısı var ondan sebep dışarı çıkınca bir ugrayacam oraya
Abilikardesli Beybyi oğlumunkini camiye gömdük asla dışardan eve girmiyor çocuk. Kızımınkini evde bırakcam dışarı çıkmasın 😂
Kedilibebekli Üçününkini de çöpe attım 😅 anı kalmasını istediğim bir nesne değil şahsen. Bazıları da nereye gömersen öyle oluyor vs diyor ona da batıl inanç olduğu için karşıyım özetle çöpe gittiler :)
Evin_450 Beybyi Doğduktan 1 hafta sonra düştü hâlâ saklıyorum atmayı veya gömmeyi düşünmüyorum açıkçası
Serap09 Beybyi göbek bağını eşim askeri personel koruma olarak çalışıyor askeriyeye gömdü göbek bağı 12.gun düştü 3 gun sonra duş aldırdım
asel_asl Beybyi eltime verdim umreye gidecekti giderken götürsün orda gömsün diye ama çok pişmanım. Kesin kaybetti çünkü defalarca sormama rağmen konuyu değiştirip cevap alamadım. Keşke hiç vermeseydim de saklasaydım