Minikalina Bugün ki doktor kontrolümüzde doktor hanım bebeğimin değerlere göre 6 hafta 1 günlük olduğunu ancak uygulamada ve sat a göre 7 hafta 3 günlük sizlerin başına böyle bir olay geldi mi ? Sonradan sıkıntı çıkar mı ?
tansugl37 Minikalina 8 haftalıkken 5 hafta civarıydı benimki 😂 regl günümde hamile kalmışım resmen. Şuan 37 hafta oldu bile 🫶
Minikalina tansugl37 tansugl37 ya benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı bu ikinci şansımızında üstüne titriyoruz haliyle . Doktor da 1 hafta geriden geliyor deyince korktum haliyle