tatlibebegim_ SudeNazz9 sabah 9da gittim 12de bitti ama o aralarda eve geldim beklemek istemedim orda, içeceğide 5 dkde içtim
kader26_ SudeNazz9 ben aç karna gitmiştim. 75ml içtikten sonra 1 er ara saatle 3 kere kan vermiştim. O 3 saat boyunca aç kalıyorsunuz.
kader26_ SudeNazz9 hayır herhangi bir yan etkisini görmedim. Ben de mide bulantısı felan yapmadı cok sukur. Ailede de şeker öyküsü olduğu için şüphesiz yaptırdım. Aile öyküsü olmasada yaptırırdım. Çok şükür sekerim çıkmadı.