Trakyali Hangi ayda hangi belirtiler ile başladınız? Kullananlar bilgi verebilir mi ? Bir düşük yaptım. 8+3 te bebeğimin kalbi durmuştu. Bir sene sonra 4+5 haftalık hamile olduğumu öğrendim. Korkuyorum progestan kullanan varsa bilgilendirebilir misiniz ?
Sudence_ Trakyali sanırım bnrim de 4+5ti lekelenmem oldu kan gibi o zaman verdiler 7+1de doktor kontrolümde kesenin yanında kanama alanı çıktı devam et dediler kullanıyorum ama her gebelik aynı değildir belki bunu çok güzel sağlıkla atlatırsınız doktorunuza danışın
mervemurat16 Trakyali progestan rahmi kalınlaştırmak için kullanılıyor.Ben kanamam olunca kullandım akıntı yapar su gibi zaten vücut fazlasını atıyor o akıntı ile
Sultankut Trakyali 6. Haftamda pembe kahve gibi lekelenmem oldu doktor önlem olarak yazdı fitil olarak kullandım 2 gün içinde leke kesildi bende 10 gün kadar kullanıp bıraktım fitil hem daha etkili hem de yan etkisi hiç olmadı
LeylaAB Trakyali 6. Haftamdan beri kullanıyorum 26. Haftamdayım ağzıdan kullandığımda günü mal gibi geçiriyorum fitil olarak kullandığımda enfeksiyon oluyor bi öyle bi böyle sürdürüp gidiyorum 😂😂😂
Trakyali Sudence_ çok teşekkür ederim 🥰 tabiki doktordan bilgi alicam ama ondan önce bu durumu yaşayanlardan da bilgi almak istedim 🙏🏻
Trakyali LeylaAB hangi belirti ile başladınız lekenme ile mi ? Az kalmış gelmesine bebeğinizin, sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻🤗
LeylaAB Trakyali iki gün lekelenme ve aşırı bel ağrım oldu hatta acil doktoru kese bozuk bebek de görünmüyor dedi ufak bir kalp kriziydi 😅😅 sonra bir gün yatışım verildi o zaman başladım kullanmaya o günden beri sebebini bulamadıkları lekelenme durumum var perinaroloji profesörüne kadar göründüm o da bir sebep göremedi lekelenmeler için sürekli istirahat halindeyim azıcık stres yaptığım an kasılmam başlıyor evde sinirlerim alınmış bir biçimde tavanı izliyorum
rabia3561 35 haftalık hamileyim. Tüm hamileliğim boyunca kullanıyorum. Doktorum kanama için verdi. Ama ağızdan kullanmıyorum.
Trakyali rabia3561 sağlıklı kucağınıza alın çok az kalmış sabırlar diliyorum 🙏🏻 fitil daha etkili oluyor sanırım
G-l-y rabia3561 Kusmanın yani sıra aşiri uyku hali baş dönmesi oluyor mu beni kusturmuyorda onun için sordum
Trakyali LeylaAB lekenme değilde kasılmalar çok var benimde daha şimdiden böyleyse 🙂 sonu güzel olsun inşallah 🙏🏻🤗
Girlmama Trakyali haftamizi tam hatirlamiyorum ama hafif pembe lekelenmem vardi bu tarz lekelenmeler dusuk tehdidi olusturdugu icin baslatmislardi
rabia3561 G-l-y beni baya kötü yapmıştı ağızdan aldığımda direk vajinadan kullanıyorum. Onu kullanınca 30 dk yat kesin dedi öyle yapıyorum genelde gece atıyorum uyuyorum sonra hiç bir etkisi olmadı
Biranneikibebe Vajinadan kullandığında başı sersem gibi olan var mı ben çok zorlanıyorum da vajinadan da böyle etki yaşayan var mı 🥹
Sudence_ Gamzecl Son kontrolde söylemişti 12. Haftada gidecegim o yüzden maalesef bilmiyorum şuanki durumu umarım geçer
Miranne Kanama yok 5 haftalık gebeyim arada adet sancısı gibi kasılmalarım var diye doktor progestan verdi ama zaten bu haftalarda kasılmalar normal. Niye progestana başladı anlamıyorum.
Miranne Gamzecl evet öyleymiş ama progestan uzun süreli kullanımda kimisinde doğum kasılmasını engelliyor normal doğum olmuyormuş