Fatmanurr94 Sevgili Arkadaslar, gecen ay Kimyasal gecirdim. 31 gün gecti üzerinden adet olmadim. Kimyasal sonrasi ne zaman tekrar adet oldunuz? Tesekkürler simdiden🌸
anneeolmkkk Fatmanurr94 kimyasal gebelikten sonra ki ay adetim 20 güne yakın gecikti muayene oldum bi sorun yoktu. Ertesi ay tekrar 10 gün geciktim. Sonrasında düzene girdi fakat döngü günüm 28’ten 34-35lere yükseldi. Kimyasaldan sonra herkeste oluyor mu bilmiyorum ama bende epey gecikmeler oldu 😅
Fatmanurr94 anneeolmkkk benimde döngüm 28 gündü ama simdi daha adet olmadim.. insallah o kadar gec olmaz🥺
Sun10 Fatmanurr94 olsun tekrar hamile kalırsınız kimyasal gebelik korkulacak bişey değil doğurgan olduğunuzu gösterir