FuldenBalta Güzel anneler merhaba 🙏 11+2 hamileyim.Kimi zaman sağ kimi zaman sol kasıklarım da böyle değişik bir ağrı oluyor saniyelik bebek geziyor diyorlar bu haftalar da bebek kasıklar da gezer mi ? 🤔☺️
Humeyra14 FuldenBalta benim o haftalarda kasık ağrım olduğunda doktorum zayıfsın rahim genişlemeni hissediyor olabilirsin normal kanaman olursa haberim olsun sanmıyorum ama yine de söylersin demişti. En son kontrole ne zaman gittin canım
Aysnrplt FuldenBalta rahim genişlemeye devam ettiği için o ağrılar vardır ben 14. Haftadayım hala var.
FuldenBalta Humeyra14 23 Ocak ta gittim canım şimdi 9 gün sonra gidicem tekrar bende kanama filan yok,ağrı derken de böyle uyuşma gibi değişik
Humeyra14 FuldenBalta hım, ben bir buçuk iki hafta sızı gibi hissettim kasık ağrımı eğer çok şiddetli değilse kontrolde söylersin ama korkuyorum dersen randevunu bu aylık erkene al istersen için rahat eder. İyisinizdir inşallah bir sorun yoktur umarım. 🙂
Aysnrplt FuldenBalta ultrasonda gördüğüm kadarıyla sabit bi şekilde yatıp elini ayağını oynatıyordu sadece dönmüyordu hiç 😊