Kızlar merhaba. Sizlerle bildiğim bi konuyu paylaşmak istedim ve hepimizin işine yarıcak birşey bu. Göğüs ucu çatlakları, yırtılmaları, ilk zamanlar emzirirken ağırmaması için;
10-15 adet Ayva çekirdeği
1 çay bardağı su
Bunları bir cezveye koyup tüpe koyun, güzelce sürekli karıştırın, o ısındıkça JEL kıvamına gelcek zaten, alın tüpten ılıyana kadar karıştırın. Jel gibi olucak zaten. Sizler diğer kremleri kullandıkça sürekli silip silip bebekleri emzirmek zorunda kalıcaksınız bu jeli silmesenizde olur çünkü 0 zararı yok. Her acıdığında göğüs uçlarınız bunu sürün ve inanın çok çok işe yarıcak. Başka kremlere o kadar para verip hem maddi anlamda, hem de bu jelin daha fazla yararı olucaktır. Öpüldünüüz 😘🙏🏻