miniksercemm Merhaba bat 13 Nisan 29 mart ovulasyon günüydü uygulamaya göre 27 28 29 değerlendirdik bugün test yapsam çıkar mı sizce
Cicekbahcesi12 miniksercemm bence daha erken catlamanin uzerinden en az 10 gun gecmesi gerek diye biliyorum
miniksercemm Cicekbahcesi12 dayanamayıp yaptım 2 tane ikisi de negatif malesef umarım erken olduğu için cikmamistir
Cicekbahcesi12 miniksercemm benimde yumurtlama 28 catlama 30. Bat 10. Test yaptim ama cikmadi. Catlamanin uzerinden 10 gin gecmedi erken yaptim insallah ondan negatif gormusumdur 😔 hepimiz icin hayirlisi 🤲
miniksercemm Cicekbahcesi12 inşallah yaa evde test olunca insan dayanamayıp yapıyor iki tane vardı bitsin diye ikisini de yaptım smdi trendyoldan tekrar sipariş ettm araya haftasonu giriyor en erken pazartesi salı gelir inşallah br sonraki yapisimizda pozitif görürüz 🙏