Burda hep doğum hikayelerini okurken ben de yapabilecek miyim , güçlü kalabilir miyim , nasıl olacak diyip dururdum ama annelik cidden insana her şeye dayanma gücü veriyormuş ☺️ Bayramın ilk günü gezip tozup akşam eve geldim erken yatayım ne olur ne olmaz diye düşündüm (cidden insan doğum yapacağını da hissediyormuş ☺️) iyikide öyle yapmışım gece saat 1.30 gibi sancıyla uyandım, önce düzensizdi yatmayı deniyim dedim baktım olmuyo saat 2.30 gibi düzenli gelmeye başladı takip ettim 1 saat boyunca biraz daha bekledim sonra eşimi uyandırdım hızlıca bi duş aldım hazırlandım ve hastaneye geçtik tabii saat 4 olmuştu. Ebe nst ye bağlayıp birde alttan muayene etti ve 3 cm açıklığım vardı sancıların sıklığında belli yatış yapıyoruz dedi. Sancılar iyice sıklaştıkça pilates topunda hareketler yaptım duş aldım bol bol yürüdüm ara ara muayenem yapılıyordu ve saat 9 gibi falan 7-8 cm açıklığa ulaşmıştık ki ordan sezaryene dönmek zorunda kaldık çünkü o sancılara rağmen bebeğim bi türlü aşağı baskı yapamadı inemedi tam olarak ve kanamam oldu doktorumda biraz fazla gibi kanaman burdan ilerlemez gibi düşünüyorum napalım sezaryene geçelim mi diyince riske atmak istemedim . Kaldıki 9 ay boyunca ne egzersizler ne yürüşler yaptım normal doğumu hep çok istedim ama Allah böyle uygun görmüş demekki deyip uzatmadım (birde sezaryen korkum aşırı fazlaydı😒) Doktorumu da dinlenem çok iyi olmuştu çünkü sezaryende gördü ki hem kordon dolanmış hemde rahmimde yırtık oluşmaya başlamış , iyiki almışız dedi ve ben yine şükrettim yani. Sezaryene girerken içim çok rahattı , bana farklı bi cesaret gelmişti yani hiçbir şey de korktuğum gibi olmadı ne o spinal iğnesini hissediyorsunuz ne de başka bir şeyi zaten eşim yanımdaydı, doktorum başından beri hep ilgiliydi ameliyathanedeki herkes de çok pozitif olunca güzel bi anı oldu doğumum saat 10.37 de minik oğlumun önce ağlamasını duyduk sonra onu görünce her şey silindi çok güzel bir duyguymuş cidden anlatıldığı kadar var☺️ bebekten bi 40 dakika kadar sonra da benim işlemlerim bitti ve çıktım . Uyuşukluğum geçtiği an yürütmek için kaldırdılar, ilk yürüyüş çok zor çok ağrılı diyenleri duyardım korkardım ama kendime güvenmeyi tercih ettim korku falan gelmedi aklıma kalktım ve yürüdüm gayet de güzeldi korkmayın yani, biz anneler her şeyin üstesinden geliriz 🥰 şu an 5 günlük olduk ve bakıp bakıp her şeye değermiş diyorum. Darısı tüm güzel annelerin başına, sağlıkla güzelliklerle kavuşsun herkes❤️