Afedersiniz konu biraz saçma gelebilir bugün tam 36 haftam bitti yarın 37ye giriyorum dün geceden beri ishal oldum normal de kabızlik çektim aylardir yediğim dokundu sandım sabah yine hafif mide bulantısı ve ishalle uyandım bikac yerde ishalin doğum belirtisi olduğu yaziyo başına gelen varmi