Nur2010 2 gün geçmeyen ateş ardından sulu kabartılar çıkmaya başladı doktorumla görüştüm şu çiçeği olduğunu söyledi 7 +2 haftalık hamileyim benim gibi olup sorunsuz geçiren var mı?