As38- benimde ilk gebeliğim bende sol karın boşluğu ağrıyor bayramdan bu yana saliyi beklicem valla böbrek taşı yada büyüme var sanırım öyle hissediyorum büyük bir nezle atlattım öksürük grip ondan kaldı ağrı geçmedi hiç ama sizin ki bebek buyudugunden ❤️🔥