Kızlar bugün tam 24 haftalık gebeyim. Dr gyno ferro verdi bulantı yaptı içemedim bir kutu tam bitmedi bile. Dün özelde randevum vardı söyledim kan alındı değerler iyi kullanmaya gerek yok dedi. Doğuma kadar kullanmak gerekiyor diye biliyorum yanlış mıyım