
Kızlar 20 gün gecikme vat bat 15 Mart olması gerekiyorken ikinci adet geldi tık yok ilk 8 10 ve 11. Günlerde kan testi verdim ve o süreye kadarda hep gebelik testi yaptım
Hepsi negatif çıkmıştı
Şimdi özel bir hastaneye muayeneye gidecektim neden adet olmuyorum diye bir test yapayım dedim sanki hayali çizgi görüyorum bir bakar mısınız
20 gün gecikmede hayali çizgi olmaz daha belirgin olmaz mıydı
ben artık psikolojikmen gördüğümü sanıyorum