Aras_evinn21 ben dışardan kendim takviye kullanıyorum zatrn folik asit kullanıyorum devam ediyorum koenzim aldım omega 3 ve demir ilacı ayrıca e ve d vitamini de alacağım ben hep solgar kullanıyorum yorumları çok güzel yinr diğerlerini de solgar alacağım bu ay tüp bebeğe başlıyorum hayırlısıyla 1 yıl denedik olmadı 2 aşılama tutmadı doktor tüp bebek dedi hayırlısı bakalım 🙏🏻