3 lü 5 li takımlardan aldim 6 takım falan ilk hafta üşür diye 2 tane 4 katli muslin 1 tane ince muslin örtü bide yarım kol sıfır kol uzun kol zibinlar duruma göre giydircem artık yarım kol uzun kol tulum da aldım çok sıcak olursa kolsuz giydirip biraz kundak yaparim diye düşündüm beklenen 24 temmuzda 40 hafta oluyor