Glr_grz Hanımlar çatlatma iğnesinin 9.günü adetime 5 gün kaldı. Hala iğnenin etkisi olabilir mi erken mi yaptım sizce test markası prodoctor erken gebelik
Busranur_mnts Bence var gibi ama daha erken herhangi aynı saatte testi tekrarla koyulaşma görürsün inşallah iğne etkisi 1 haftada geçiyor diyorlar
Glr_grz Busranur_mnts bu bnm ikinci deneyimim iğneyi ilk yaptığımda 7. Gün negatife dönmüştü testtim inşallah hayırlısı olur. Şiddetli ağrılar giriyor çok afedersiniz alttan
Sizdenbirii1 Bence 11. Gün tekrarlayın burda okumuştum iğne etkisinden dolayı pozitif. Çıkma ihtimali var ama eğer iğne etkisi değilse bariz var
Glr_grz Sizdenbirii1 evet tekrar edeceğim inşallah bu ikinci deneyimim ilkinde 7.günde negatifti testim adetime 5 gün kala yaptığımda yoktu bunda bunu bile görmek beni sevindirdi :))
Yprk35 Ben de bu markayla test yapmistim adetimden 3gün öncesinde dogru cikmisti umarim sizinde gönlünüze göre olur🙏