Mldclk merhabalar 31+2 olduk biz de. rekor ben de Kilo da sanırım. 🙈60 dim 77 oldum. Sigara yi bıraktığım da 4 kilo aldım zaten. Bi de damardan kan alıyorum. É iştah da var😅 neyse ki bebisin gelişimi de iyi iki hafta önden gidiyor.17 kg aldgma kimse inanmıyor karnım çok yok yanlarim falan doldu.Bebis 28. Hafta da dönmüstü dün göbeğimin üst hızasinda ayaginı hissettim .Videoya çekiyorum artık dışardan belli oluyo hareketleri çok güzel bi duygu ya. Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Bizlere de sağlıcakla kucağımiza almayi nasip etsin 🙏🙏