Merhabalar. 1 ay önce normal doğum yaptım alt karın kısmımda ağrı vardı doktora gittim rahimde kan birikmiş ilaç verdi sonra kanamam oldu ağrı azaldı ama geçmedi tamamen ara sıra özellikle tuvaletimi yaparken ağrı oluyor.Kanamam da kesildi. Böyle bir şey yaşayan var mı?