newmommmyy2 Ceiydda valla daha detaylı konuşmadık ama normal bekliyoruz şuan inşallah 🤲🏼🤲🏼😍 hayırlısı olsun herkes için inşallah
Ceiydda EsenPlt ay inşallah su gibi akıp gelir bebeğiniz dogum olunca kavuşunca da haber verin ya çok heyecanlıı inşallah çok güzel bi hikayeniz olur
Zeydin Ceiydda Benim de son 49 gün ama daha erken doğum olur gibi. Doktorum erken riskli gebelik dedi. İnsallah 36 haftayı da doldururuz da bebem saglikla gelir ♥️
Ceiydda Zeydin inşallah canım sağlıklı olsun da artık çok korkulacak haftalarda değiliz çok şükür stres yapma ne zaman hayırlısı ise o zaman gelsin
EsenPlt Ceiydda bebiş doğdu çok şükür 6cm açılma ile gittim 3 saatte doğdu ama biraz içten ve dıştan dıkışlı yani zor çıktı yavrum. Darısı en hayırlı şekilde sizlere olsun
Ceiydda EsenPlt çok sevindim gözünüz aydın Allah analı babalı büyütsün inşallah kaç kg doğdu iri bebek miydi ondan mı çok dikiş olduu
EsenPlt Ceiydda 3250 gr 50 cm kız bebek. Hayır iri değildi ama doğum sırasında yukarıya çıkıyor sağa sola kayıyordu çıkmaya niyeti yoktu elleriyle çıkardı ebesi