kızlar ben suan tam 12+0 haftalık hamileyim ve yurtdışında yaşıyorum bunu belirtme sebebim daha önce yaklaşık 1 ay kadar önce bi damla kan gelmişti benden silinirken burdaki hastaneyi aradım ve ordan bi doktor bana bi iki damla kanın bi sorun olmadığını ve hastaneye gitmemem gerektiğini söyledi ki zaten biliyodum gelme diyeceğini burda bakmıyolar asla ultrasona bile her trimesterda 1 kere giriyosun. sonra o kandan sonra bidaha hic bisey olmadı. bugün peçeteye silinirken tekrardan sulu pembe kırmızı akıntı tarzı bisey geldi ve farkettim ki adet günümmüş bugün acaba onunla bağlantılı olabilir mi? adet sancısı gibi ağrımda var neden duruyosun hastaneye git diyenler olucaktır ama hic bisey yapmadan geri döndürüleceğimi biliyorum suan takipteyim tekrar gelirse kan bu sefer yalan söyleyip cok kanamam oldu diyip gidicem acile allah affetsin.. yoksa bakmıyolar gercekten. sizin böyle bisey gecti mi basınızdan adet dönemiyle alakalı olabilir mi? benim içinde hamilelikte bi damla kan bile tehlikeli olabilir.. en son 8 haftalık baktılar ultrasondan bidaha da bakmadılar pazartesi günü ultrasonum var ama cok tedirgin oldum