3 aylık bebeğim var düz aptamil mama gaz yapmaya başladı doktorumuz prosyneo mama önerdi 5 gündür prosyneo mama kullanıyoruz mama değişikliğinden sonra yeşil kaka yapmaya başladı ve hâla düzelmedi sizin bu mama ile izlenimleriniz deneyimleriniz var mıdır doktorumuz 1 hafta daha kullan düzelmezse tahlil yapalım dedi prosyneoyu bırakıcam bügün fikirleriniz nedir anneler tşk ederim